Weer thuis in Valkenswaard

27 juni 2022 - Valkenswaard, Nederland

Maandag 27 juni 2022: we zijn weer thuis! Zondagochtend zijn we van Canmore naar Calgary gereden. Nadat we de huurauto hebben ingeleverd bij het vliegveld gaan we op zoek naar de incheckbalie van KLM. Maar dat is, net als op veel andere plaatsen in Canada, ook hier een zoekplaatje. Na het afgeven van de bagage en de Security staan we vrij snel bij de gate. We vertrekken om 16:00 uur en de vlucht is erg rumoerig met veel kleine kinderen. Er wordt dus niet veel geslapen. We landen op onze horloge om middernacht maar in Nederland is het dan al 08:00 uur. Dat wordt nog een lange dag. Eindelijk hebben we deze reis na 2 jaar kunnen maken en deze heeft de verwachting helemaal waargemaakt. De reis was heel gevarieerd. We waren in de grote stad, in een kleine stad en in toeristische stadjes maar ook in kleine dorpjes en afgelegen plaatsen. We zagen de kustlijn en de zee maar ook de Rocky’s in het binnenland. Rivieren, meren, watervallen en canyons. Veel wildlife ook: walvissen, een Orca, zee-arend, beren, elanden, een wasbeer, veel eekhoorntjes en Bighorn schapen. De activiteiten met de Zodiac waren supergaaf en ook de trails en alleen al het rijden door die overweldigende natuur is onvergetelijk. Nu resten de herinneringen en natuurlijk de filmpjes en foto’s van deze mooie reis.

1. Lisette Soupart:
    29 juni 2022
    dat zal weer een heel mooi fotoboek worden!