Naam:
Foto’s:
119
Video’s:

Over onze reis

2023 C2C: al enkele jaren maken we diverse (meerdaagse) wandeltochten. Dit jaar gaan we voor een heel bijzondere tocht, de Coast to Coast (C2C) dwars door Noord-Engeland. Alfred Wainwright heeft deze tocht beschreven van St Bees aan de Ierse Zee naar Robin Hoods Bay aan de Noordzee met een lengte van 304 km. Je doorkruist drie Nationale Parken, dit zijn Lake District, Yorkshire Dales en de North York Moors. We gaan dit doen in 16 dagen waarbij we gebruik maken van B&B’s e.d. en waarbij onze bagage dagelijks wordt vervoerd. We gaan jullie dag voor dag meenemen op deze tocht.

2022 Canada: De eerste voorbereidingen dateren van eind 2019. Helaas gooide Corona roet in het eten en werd de reis eerst uitgesteld tot juni 2021 en daarna tot juni 2022. We vertrekken op 7 juni 2022 naar Vancouver. Daarna gaat de reis naar Vancouver Island, Whistler, Clearwater, Jasper, Canmore en vliegen we terug vanaf Calgary op 26 juni a.s. We gaan proberen jullie een beetje mee te laten genieten.

Bezochte landen

Wij hebben 17 landen (7%) bezocht:

Australië, België, Canada, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Singapore, Spanje, Thailand, Verenigd Koninkrijk.